JAK SPRÁVNĚ KOMUNIKOVAT S MÉDII V PRAXI

"Rád mluvím také do zdi. Zjistil jsem totiž, že ona jediná se mnou nikdy nepře.“ OSCAR WILDE



Novináři se však s vámi přít mohou. Nevíte, jak správně zareagovat?Jste před kamerou ve stresu a neovládáte správně svou řeč těla ani hlas a nevíte, jak působit přesvědčivě a přirozeně? Nejste si jistí, jak mediálně uchopit krizovou komunikaci? Chcete, aby vaše publicita byla pozitivní? Všechno se dá natrénovat! Váš projev, správné odpovědi i reakce na krizová témata. Nebudeme Vás však nudit obrovským množstvím pouček.Teorie je pochopitelně důležitá, ale my jsme pro vás vybrali jen to nejpodstatnější. A budete hodně trénovat…

PRO KOHO?

Trénink mediální komunikace je určen všem, kteří potřebují zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností, vystupovat v médiích, informovat novináře i zvládnou krizovou komunikaci.
  • PRO ZAČÁTEČNÍKY I ZKUŠENÉ PRACOVNÍKY V MÉDIÍCH
  • PŘEDSTAVITELE MĚST, OBCÍ A INSTITUCÍ
  • TISKOVÉ MLUVČÍ
  • PR MANAŽERY
  • MAJITELE FIREM A JEJICH TÝMY

CO SE KONKRÉTNĚ NAUČÍTE?

  • Jak zlepšit svůj projev
  • Jak zvládnout trému a ovládnout svůj hlas
  • Jak mluvit jasně, srozumitelně a kultivovaně
  • Jak vystupovat uvolněně a sebevědomě
  • Jak aktivovat možnosti improvizace
  • Jak odpovídat na podpásové otázky
  • Jak se správně chovat před médii při řešení krizového tématu


CO NABÍZÍME?

  • Trénink projevu před kamerou - samostatně i v rozhovoru s redaktorem
  • Analýzu slabých a silných míst vašeho projevu
  • Jak zkrotit trému a využít ji ve svůj prospěch
  • Jak zvládnout tiskovou konferenci
  • Jak komunikovat s médii
  • Jak sladit řeč těla s mluveným projevem




KDO JSME?

Náš PR tým tvoří odborníci na mediální komunikaci s dlouholetou praxí v médiích. K dispozici máme profesionální televizní studio v Ostravě, pokud však potřebujete, přijedeme přímo za vámi. Školení vám podle vašich požadavků můžeme „ušít“ přímo na míru.

Mgr. Bc. Marcela Mrózková Heříková
Má 8 let praxe jako moderátorka Českého rozhlasu, dramaturg České televize, vystudovala mediální a sociální komunikaci.

Bc. Petra Špornová
Má dlouholeté zkušenosti s mediální sférou. Byla redaktorkou i vedoucí vydání řady novinových titulů, jedenáct let pracovala jako tisková mluvčí, nejprve městského obvodu Ostrava-Poruba, poté Krajského úřadu Moravskoslezského kraje.




Sociální sítě